Maatwerk oplossingen

Voor onderdelen van  Philips (Innovation Services & Innovation Lighting)    
  
   Normal 
   0 
   
   
   21 
   
   
   false 
   false 
   false 
   
   EN-US 
   X-NONE 
   X-NONE 
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
   
 
 /* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
	{mso-style-name:Standaardtabel;
	mso-tstyle-rowband-size:0;
	mso-tstyle-colband-size:0;
	mso-style-noshow:yes;
	mso-style-priority:99;
	mso-style-parent:"";
	mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
	mso-para-margin-top:0cm;
	mso-para-margin-right:0cm;
	mso-para-margin-bottom:10.0pt;
	mso-para-margin-left:0cm;
	line-height:115%;
	mso-pagination:widow-orphan;
	font-size:11.0pt;
	font-family:"Calibri",sans-serif;
	mso-ascii-font-family:Calibri;
	mso-ascii-theme-font:minor-latin;
	mso-hansi-font-family:Calibri;
	mso-hansi-theme-font:minor-latin;
	mso-ansi-language:EN-US;
	mso-fareast-language:EN-US;}
 
  heeft Wonderfull Web interne en externe webapplicaties gebouwd:   - Sales Central  is een webapplicatie die het voor de Innovation Services marketing afdeling mogelijk maakt om met alle aanwezige marketing tools overzichtelijk te werken. Zoekfunctionaliteit geeft resultaten waarin deze tools kunnen worden gefilterd naar fase in Sales funnel, type tool, geografisch gebied, taal, segment of vertrouwelijkheid.  Sales Central levert in een aparte module krachtige management informatie   
  
   Normal 
   0 
   
   
   21 
   
   
   false 
   false 
   false 
   
   EN-US 
   X-NONE 
   X-NONE 
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
   
 
 /* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
	{mso-style-name:Standaardtabel;
	mso-tstyle-rowband-size:0;
	mso-tstyle-colband-size:0;
	mso-style-noshow:yes;
	mso-style-priority:99;
	mso-style-parent:"";
	mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
	mso-para-margin-top:0cm;
	mso-para-margin-right:0cm;
	mso-para-margin-bottom:10.0pt;
	mso-para-margin-left:0cm;
	line-height:115%;
	mso-pagination:widow-orphan;
	font-size:11.0pt;
	font-family:"Calibri",sans-serif;
	mso-ascii-font-family:Calibri;
	mso-ascii-theme-font:minor-latin;
	mso-hansi-font-family:Calibri;
	mso-hansi-theme-font:minor-latin;
	mso-ansi-language:EN-US;
	mso-fareast-language:EN-US;}
 
  over de mate waarin de tool wordt gebruikt,  waardoor snelle feedback kan worden gegeven en de afdeling doelmatig kan worden aangestuurd .   - eFasim  van Philips Innovation Service/Environment and safety: vertaling en redesign van een oude character based webtool (groene letters op een zwart scherm) naar een frisse moderne wegomgeving, volledig in Philips corporate huisstijl. Anders geformuleerd: een restyle-project met een redesign en CSS 3 implementatie op een Java-script XML tool. eFAsim is nu  'the most easy to use tool for companies who use process chemical from suppliers and / or companies that trade dangerous finished goods.’    - Customer Facing Time (CFT)  De sales afdeling heeft als belangrijke KPI het percentage van de werktijd van een werknemer waarin deze direct klantcontact heeft. CFT heeft een verbeterslag op de kwaliteit van de KPI mogelijk gemaakt. CFT is de voorspellende factor voor het vullen van de sales funnel.  - Voor  Innovation Labs  is een tweetalig website gebouwd volledig in Philips corporate huisstijl.

Voor onderdelen van Philips (Innovation Services & Innovation Lighting) heeft Wonderfull Web interne en externe webapplicaties gebouwd:

- Sales Central is een webapplicatie die het voor de Innovation Services marketing afdeling mogelijk maakt om met alle aanwezige marketing tools overzichtelijk te werken. Zoekfunctionaliteit geeft resultaten waarin deze tools kunnen worden gefilterd naar fase in Sales funnel, type tool, geografisch gebied, taal, segment of vertrouwelijkheid. 
Sales Central levert in een aparte module krachtige management informatie over de mate waarin de tool wordt gebruikt, waardoor snelle feedback kan worden gegeven en de afdeling doelmatig kan worden aangestuurd .

- eFasim van Philips Innovation Service/Environment and safety: vertaling en redesign van een oude character based webtool (groene letters op een zwart scherm) naar een frisse moderne wegomgeving, volledig in Philips corporate huisstijl. Anders geformuleerd: een restyle-project met een redesign en CSS 3 implementatie op een Java-script XML tool.
eFAsim is nu 'the most easy to use tool for companies who use process chemical from suppliers and / or companies that trade dangerous finished goods.’

- Customer Facing Time (CFT)
De sales afdeling heeft als belangrijke KPI het percentage van de werktijd van een werknemer waarin deze direct klantcontact heeft. CFT heeft een verbeterslag op de kwaliteit van de KPI mogelijk gemaakt. CFT is de voorspellende factor voor het vullen van de sales funnel.

- Voor Innovation Labs is een tweetalig website gebouwd volledig in Philips corporate huisstijl.

Voor  Versterking Eerstelijn  (onderdeel van Coöperatie  VGZ ) is een   
  
   Normal 
   0 
   
   
   21 
   
   
   false 
   false 
   false 
   
   EN-US 
   X-NONE 
   X-NONE 
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
   
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
   
 
 /* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
	{mso-style-name:Standaardtabel;
	mso-tstyle-rowband-size:0;
	mso-tstyle-colband-size:0;
	mso-style-noshow:yes;
	mso-style-priority:99;
	mso-style-parent:"";
	mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
	mso-para-margin-top:0cm;
	mso-para-margin-right:0cm;
	mso-para-margin-bottom:10.0pt;
	mso-para-margin-left:0cm;
	line-height:115%;
	mso-pagination:widow-orphan;
	font-size:11.0pt;
	font-family:"Calibri",sans-serif;
	mso-ascii-font-family:Calibri;
	mso-ascii-theme-font:minor-latin;
	mso-hansi-font-family:Calibri;
	mso-hansi-theme-font:minor-latin;
	mso-ansi-language:EN-US;
	mso-fareast-language:EN-US;}
 
  Is een website met maatwerk functionaliteit  ontwikkeld. De website ondersteunt verschillende regio's. De webapplicatie ontsluit projecten (regionale samenwerkingsinitiatieven) in de regio. De uitdaging zit in het filteren op verschillende gegroepeerde keuzes   die de kaart in realtime wijzigen. De geografische filtering is uniek en op maat gemaakt.

Voor Versterking Eerstelijn (onderdeel van Coöperatie VGZ) is een Is een website met maatwerk functionaliteit ontwikkeld. De website ondersteunt verschillende regio's. De webapplicatie ontsluit projecten (regionale samenwerkingsinitiatieven) in de regio. De uitdaging zit in het filteren op verschillende gegroepeerde keuzes die de kaart in realtime wijzigen. De geografische filtering is uniek en op maat gemaakt.

Voor  Meetpunt Kwaliteit  hebben we in verschillende stappen de website (uit)gebouwd tot de centrale klant-contact platform met de volgende maatwerk functionaliteit:  - Data overdracht  In een afgeschermde omgeving worden bestanden met Zorggroepen uitgewisseld.  - Data controle en verrijking  De praktijkondersteuner (POH) controleert een patiëntenbestand (met zorgprogramma-gegevens van bijvoorbeeld diabetes- of astmapatiënten). Waar nodig worden gegevens aangevuld of verbeterd: zoals niet volledige registratie van ICPC, in zorgprogramma, contra-indicatie. De POH voert de aanpassingen direct door op de database.  - e-Learning benchmark  Deze benchmark maakt nascholing mogelijk met persoonlijke feedback. Aanvraaggedrag van diagnostiek door een huisarts wordt afgezet tegen zijn/haar zorggroep- en regio collega's. Het doel is de kwaliteit van het aanvraaggedrag van aanvullende diagnostiek bij een klinisch probleem te verbeteren zodat die gedaan wordt conform landelijke, evidence based richtlijnen.

Voor Meetpunt Kwaliteit hebben we in verschillende stappen de website (uit)gebouwd tot de centrale klant-contact platform met de volgende maatwerk functionaliteit:
- Data overdracht
In een afgeschermde omgeving worden bestanden met Zorggroepen uitgewisseld.
- Data controle en verrijking
De praktijkondersteuner (POH) controleert een patiëntenbestand (met zorgprogramma-gegevens van bijvoorbeeld diabetes- of astmapatiënten). Waar nodig worden gegevens aangevuld of verbeterd: zoals niet volledige registratie van ICPC, in zorgprogramma, contra-indicatie. De POH voert de aanpassingen direct door op de database.
- e-Learning benchmark
Deze benchmark maakt nascholing mogelijk met persoonlijke feedback. Aanvraaggedrag van diagnostiek door een huisarts wordt afgezet tegen zijn/haar zorggroep- en regio collega's. Het doel is de kwaliteit van het aanvraaggedrag van aanvullende diagnostiek bij een klinisch probleem te verbeteren zodat die gedaan wordt conform landelijke, evidence based richtlijnen.

Voor  Transparante Ketenzorg,  een onderdeel van  InEen,  is een benchmark webapplicatie gebouwd. In de benchmark leveren 114 groepen met medische professionals (cijfers 2016) externe verantwoording aan de branche. De afzonderlijke groepen ontvangen kwalitatieve informatie over de door hun geleverde zorgprogramma’s .De zorgprogramma’s zijn Diabetes Mellitus type 2, COPD, Astma en Cardio Vasculair Risico Management (HVZ & VVR). De functionaliteit valt uiteen in verschillende onderdelen  - Registreren  door zorggroepen: welke zorgprogramma's worden geleverd aan patiënten, wie is de prevelende borgverzekeraar, kwaliteit indicatoren.  - Verzamelen gegevens  via een geautomatiseerde verwerking van  een Excel-file of via handmatig invullen van de gegevens op de website door de zorggroepen  - CRM-module  voor de beheerder van de applicatie met mogelijkheden van beheren van contactgegevens, plannen van mail, opvolgen van service verzoeken.

Voor Transparante Ketenzorg, een onderdeel van InEen, is een benchmark webapplicatie gebouwd. In de benchmark leveren 114 groepen met medische professionals (cijfers 2016) externe verantwoording aan de branche. De afzonderlijke groepen ontvangen kwalitatieve informatie over de door hun geleverde zorgprogramma’s .De zorgprogramma’s zijn Diabetes Mellitus type 2, COPD, Astma en Cardio Vasculair Risico Management (HVZ & VVR). De functionaliteit valt uiteen in verschillende onderdelen
- Registreren door zorggroepen: welke zorgprogramma's worden geleverd aan patiënten, wie is de prevelende borgverzekeraar, kwaliteit indicatoren.
- Verzamelen gegevens via een geautomatiseerde verwerking van  een Excel-file of via handmatig invullen van de gegevens op de website door de zorggroepen
- CRM-module voor de beheerder van de applicatie met mogelijkheden van beheren van contactgegevens, plannen van mail, opvolgen van service verzoeken.